بهترین شرکت تولید محتوا چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی اعضای یک شرکت تولید محتوا

شرکت تولید محتوا متشکل از پرسنل مختلفی است که همه در جهت رسیدن به هدفی خاص کار می کنند.بهترین شرکت تولید محتوا به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. این شرکت ها شامل موارد زیر هستند:


مدیریت شرکت

استراتژیست تولید محتوا

ایده پردازان

نویسندگان

ویراستاران

ناظران

طراحان گرافیک

کارشناسان سئو

واحد کنترل کیفیت

واحد انتشارات

واحد پشتیبانی

هر یک از این افراد وظیفه خود را دارند و در راستای اهداف شرکت فعالیت می کنند. هدف اصلی شرکت های تولید محتوا ، رساندن یک سایت به بالای نتایج جستجوی گوگل است. از آنجا که بیشتر کاربران به دنبال محتوای آموزشی هستند ، این سایت ها با انتشار محتوای جذاب و رایگان مخاطب را به خود جلب می کنند.

اینجاست که شرکت های تولید محتوا به کمک سرپرستان سایت می آیند و برای آنها محتوا درست می کنند.

اما ویژگی های این شرکت ها چیست؟ واحد اندازه گیری آنها چیست؟


ویژگی های یک شرکت تولید محتوای خوب

یک شرکت تولید محتوا باید تیمی کامل و قدرتمند داشته باشد. یک تیم فوتبال را در نظر بگیرید. زمانی می توان نتیجه گرفت که تمام موقعیت های آن مانند کارکنان مدیریت ، کادر فنی ، خدمه ، بازیکنان و غیره به پایان برسد.

شرکت های محتوایی باید از پرسنل قوی و پویا برخوردار باشند.


یک شرکت تولید محتوا باید استراتژی منحصر به فرد و نمونه کارهای حرفه ای داشته باشد

یک شرکت تولید محتوا باید سبک خاصی برای کار خود داشته باشد. به عنوان مثال ، شما باید به دنبال محتوایی باشید که از نظر کیفیت و نوشتن بی نظیر باشد.

همچنین باید به دنبال جدیدترین روش ها برای تولید محتوا باشد. الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال تغییر هستند و یک تیم محتوا باید از همه این تغییرات آگاه باشند.

همچنین باید بررسی شود که آیا کار آنها مفصل است؟ آیا درک محتوای آنها آسان است؟ آیا سبک آنها با فضای شرکت شما مطابقت دارد؟ آیا نمونه کارهای آنها متناسب با مارک تجاری شما است؟

قبل از انتخاب شرکت تولید محتوا باید به تمام سوالات فوق توجه شود.


باید با تمام روشهای SEO محتوا آشنا باشد

وقتی صحبت از تولید محتوا می شود ، بحث سئو محتوا نیز وجود دارد. SEO مجموعه اقداماتی است که متخصصان برای تبلیغ یک سایت انجام می دهند. ربات های گوگل کر و لال هستند. بنابراین ، آنها قادر به تشخیص محتوای با کیفیت از کیفیت پایین نیستند.

آنها فقط به بهینه سازی و ویژگی های مختلف توجه می کنند. یعنی معیارهای کیفیت خود را بر روی تعداد بازدید مقاله ، تعداد لایک ، تعداد نظرات و ... قرار دهند.


یک شرکت تولید محتوا باید وقت شناس باشد

شرکت های موفق بازاریابی محتوا ارزش صرف وقت را دارند. آنها باید برای وقت مشتری ارزش قائل شوند. با مشتری بی ادبی نکنید.

Google معیارهایی برای رتبه بندی سایت ها دارد که یکی از آنها محتوای به روز سایت است.

این بدان معناست که وقتی وظیفه تولید و انتشار محتوای سایت خود را به یک شرکت تولید کننده محتوا می سپارید ، باید به دقت آنها توجه کنید. یک شرکت تولید محتوا باید گردش کار خود را ایجاد کند. گردش کار یا تقویم تجاری به شما کمک می کند تا سفارش ها را به موقع تحویل مشتری دهید.


دستمزد آنها باید معقول باشد

یکی از معیارهای اندازه گیری شرکت های تولید کننده محتوا ، توجه به میزان دستمزدی است که آنها درخواست می کنند. هرگز فریب قیمتهای ارزان را نخورید. بسیاری از شرکت هایی که خدمات ارزان قیمت ارائه می دهند به کیفیت کار توجه نمی کنند.

به عنوان مثال ، آنها ممکن است محتوا را کپی کنند. به عنوان یک مشتری ، ممکن است در ابتدا متوجه این موضوع نشوید. اما به محض اینکه Google متوجه کپی شدن مطالب شما شود ، به زودی سایت شما را جریمه می کند و صفحات شما را از نتایج آن حذف می کند.

دستمزد نباید ارزان یا خیلی گران باشد.

یک شرکت تولید محتوا باید دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشد

قبل از سفارش حتما به مجوزهای شرکت تولید محتوا توجه کنید. این شرکت ها همه ملزم به عضویت در اتحادیه خود و اخذ مجوز از مسسات مربوطه هستند.

در غیر این صورت اعتماد به آنها اشتباه است. به آدرس و شماره تماس آنها نیز توجه کنید. هرگز به موارد مشکوک اعتماد نکنید.


شرکت تولید محتوا باید در تعیین موضوع محتوا تخصص کافی داشته باشد

یک شرکت تولید کننده محتوای خوب باید توانایی کافی در انتخاب موضوع و ایده پردازی داشته باشد. این کار فقط توسط متخصصین مجرب و حرفه ای امکان پذیر است.

شرکت های تولید کننده محتوا باید دائماً سایت های مختلف را رصد کرده و به روز باشند. فرض کنید آنها می خواهند برای یک سایت پزشکی محتوا بنویسند ، باید روز را درک کنند و مسائل مهم را برطرف کنند.

به عنوان مثال ، در حال حاضر جهان از بیماری کرونر قلب رنج می برد. بنابراین ، یک شرکت تولید محتوا باید بداند چه موضوعاتی را در مورد کرونا تولید کند.


شرکت های محتوایی به اهداف تجاری توجه می کنند

فراموش نکنید که شما به عنوان مدیر سایت ، محتوایی را با هدف کسب درآمد منتشر می کنید. این بدان معنی است که شما قصد دارید با انتشار محتوای با کیفیت ، بازدید سایت خود را افزایش دهید.

بنابراین یک شرکت تولید محتوا باید با تمام عوامل بازاریابی آشنا باشد. در غیر این صورت نمی تواند محتوای تجاری ارائه دهد.

قبل از شروع تولید محتوا ، شرکت تولید کننده محتوا باید یک جلسه مشاوره با مشتری خود ترتیب دهد و در مورد اهداف ، انتظارات و سایر اهداف تجاری با او صحبت کند. وقتی در ابتدای قرارداد هستیم ، نکات ارزشمندی برای تعیین استراتژی تولید محتوا و گزینه های مختلف ارائه می دهیم. این به شرکت محتوا کمک می کند تا انتظارات مشتریان خود را برآورده کند.


مشتریان یک شرکت تولید محتوا را بررسی کنید تا یک شرکت خوب را از یک شرکت بد تشخیص دهید

یکی از بهترین راه ها برای شناسایی یک شرکت تولید کننده محتوای خوب ، تحقیق و پرس و جو از مشتریان گذشته است. این روش همیشه جواب داده و افراد توانسته اند از تجربیات مشتریان قبلی نهایت استفاده را ببرند.

شرکت های تولید کننده محتوا معمولاً مشتریان خود را به سایت خود معرفی می کنند. برای کدام شرکت ها خدمات ارائه داده اند و ....

این بهترین فرصت برای ارتباط با مشتریان و شرکت هایی است که با آنها کار می کنند.


پشتیبانی و پاسخگویی یکی از عوامل یک شرکت تولید محتوا است

یکی دیگر از معیارهای شرکت های تولید کننده محتوا نحوه پاسخگویی آنها به مشتریان است. همه ما می دانیم که مشتری باید حرف اول و آخر را بزند. بنابراین اگر یک شرکت بازاریابی محتوا نمی تواند به خوبی با مشتریان خود ارتباط برقرار کند ، نباید به آن اعتماد کرد.

فرض کنید پس از دریافت خدمات از شرکت های فوق نیاز به پشتیبانی فوری دارید. عدم انجام این کار ممکن است صدمات جبران ناپذیری به تجارت شما وارد کند.


یک شرکت تولید کننده محتوای خوب باید به جزئیات کار توجه کند

بهترین شرکت های بازاریابی محتوا باید به جزئیات توجه زیادی داشته باشند. جزئیات شامل توجه به کیفیت ، علائم نگارشی ، هجی ، دستور زبان و غیره است که هرکدام از آنها در بازاریابی محتوا از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

اطمینان حاصل کنید که کاربران به این جزئیات نیز توجه دارند. بنابراین اگر کیفیت و نوشتن مطالب ارائه شده ضعیف باشد ، آنها سایت دیگری را برای اطلاعات انتخاب می کنند.

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد