بهترین شرکت تولید محتوا چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی اعضای یک شرکت تولید محتوا

شرکت تولید محتوا متشکل از پرسنل مختلفی است که همه در جهت رسیدن به هدفی خاص کار می کنند.بهترین شرکت تولید محتوا به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. این شرکت ها شامل موارد زیر هستند:


مدیریت شرکت

استراتژیست تولید محتوا

ایده پردازان

نویسندگان

ویراستاران

ناظران

طراحان گرافیک

کارشناسان سئو

واحد کنترل کیفیت

واحد انتشارات

واحد پشتیبانی

هر یک از این افراد وظیفه خود را دارند و در راستای اهداف شرکت فعالیت می کنند. هدف اصلی شرکت های تولید محتوا ، رساندن یک سایت به بالای نتایج جستجوی گوگل است. از آنجا که بیشتر کاربران به دنبال محتوای آموزشی هستند ، این سایت ها با انتشار محتوای جذاب و رایگان مخاطب را به خود جلب می کنند.

اینجاست که شرکت های تولید محتوا به کمک سرپرستان سایت می آیند و برای آنها محتوا درست می کنند.

اما ویژگی های این شرکت ها چیست؟ واحد اندازه گیری آنها چیست؟


ویژگی های یک شرکت تولید محتوای خوب

یک شرکت تولید محتوا باید تیمی کامل و قدرتمند داشته باشد. یک تیم فوتبال را در نظر بگیرید. زمانی می توان نتیجه گرفت که تمام موقعیت های آن مانند کارکنان مدیریت ، کادر فنی ، خدمه ، بازیکنان و غیره به پایان برسد.

شرکت های محتوایی باید از پرسنل قوی و پویا برخوردار باشند.


یک شرکت تولید محتوا باید استراتژی منحصر به فرد و نمونه کارهای حرفه ای داشته باشد

یک شرکت تولید محتوا باید سبک خاصی برای کار خود داشته باشد. به عنوان مثال ، شما باید به دنبال محتوایی باشید که از نظر کیفیت و نوشتن بی نظیر باشد.

همچنین باید به دنبال جدیدترین روش ها برای تولید محتوا باشد. الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال تغییر هستند و یک تیم محتوا باید از همه این تغییرات آگاه باشند.

همچنین باید بررسی شود که آیا کار آنها مفصل است؟ آیا درک محتوای آنها آسان است؟ آیا سبک آنها با فضای شرکت شما مطابقت دارد؟ آیا نمونه کارهای آنها متناسب با مارک تجاری شما است؟

قبل از انتخاب شرکت تولید محتوا باید به تمام سوالات فوق توجه شود.


باید با تمام روشهای SEO محتوا آشنا باشد

وقتی صحبت از تولید محتوا می شود ، بحث سئو محتوا نیز وجود دارد. SEO مجموعه اقداماتی است که متخصصان برای تبلیغ یک سایت انجام می دهند. ربات های گوگل کر و لال هستند. بنابراین ، آنها قادر به تشخیص محتوای با کیفیت از کیفیت پایین نیستند.

آنها فقط به بهینه سازی و ویژگی های مختلف توجه می کنند. یعنی معیارهای کیفیت خود را بر روی تعداد بازدید مقاله ، تعداد لایک ، تعداد نظرات و ... قرار دهند.


یک شرکت تولید محتوا باید وقت شناس باشد

شرکت های موفق بازاریابی محتوا ارزش صرف وقت را دارند. آنها باید برای وقت مشتری ارزش قائل شوند. با مشتری بی ادبی نکنید.

Google معیارهایی برای رتبه بندی سایت ها دارد که یکی از آنها محتوای به روز سایت است.

این بدان معناست که وقتی وظیفه تولید و انتشار محتوای سایت خود را به یک شرکت تولید کننده محتوا می سپارید ، باید به دقت آنها توجه کنید. یک شرکت تولید محتوا باید گردش کار خود را ایجاد کند. گردش کار یا تقویم تجاری به شما کمک می کند تا سفارش ها را به موقع تحویل مشتری دهید.


دستمزد آنها باید معقول باشد

یکی از معیارهای اندازه گیری شرکت های تولید کننده محتوا ، توجه به میزان دستمزدی است که آنها درخواست می کنند. هرگز فریب قیمتهای ارزان را نخورید. بسیاری از شرکت هایی که خدمات ارزان قیمت ارائه می دهند به کیفیت کار توجه نمی کنند.

به عنوان مثال ، آنها ممکن است محتوا را کپی کنند. به عنوان یک مشتری ، ممکن است در ابتدا متوجه این موضوع نشوید. اما به محض اینکه Google متوجه کپی شدن مطالب شما شود ، به زودی سایت شما را جریمه می کند و صفحات شما را از نتایج آن حذف می کند.

دستمزد نباید ارزان یا خیلی گران باشد.

یک شرکت تولید محتوا باید دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشد

قبل از سفارش حتما به مجوزهای شرکت تولید محتوا توجه کنید. این شرکت ها همه ملزم به عضویت در اتحادیه خود و اخذ مجوز از مسسات مربوطه هستند.

در غیر این صورت اعتماد به آنها اشتباه است. به آدرس و شماره تماس آنها نیز توجه کنید. هرگز به موارد مشکوک اعتماد نکنید.


شرکت تولید محتوا باید در تعیین موضوع محتوا تخصص کافی داشته باشد

یک شرکت تولید کننده محتوای خوب باید توانایی کافی در انتخاب موضوع و ایده پردازی داشته باشد. این کار فقط توسط متخصصین مجرب و حرفه ای امکان پذیر است.

شرکت های تولید کننده محتوا باید دائماً سایت های مختلف را رصد کرده و به روز باشند. فرض کنید آنها می خواهند برای یک سایت پزشکی محتوا بنویسند ، باید روز را درک کنند و مسائل مهم را برطرف کنند.

به عنوان مثال ، در حال حاضر جهان از بیماری کرونر قلب رنج می برد. بنابراین ، یک شرکت تولید محتوا باید بداند چه موضوعاتی را در مورد کرونا تولید کند.


شرکت های محتوایی به اهداف تجاری توجه می کنند

فراموش نکنید که شما به عنوان مدیر سایت ، محتوایی را با هدف کسب درآمد منتشر می کنید. این بدان معنی است که شما قصد دارید با انتشار محتوای با کیفیت ، بازدید سایت خود را افزایش دهید.

بنابراین یک شرکت تولید محتوا باید با تمام عوامل بازاریابی آشنا باشد. در غیر این صورت نمی تواند محتوای تجاری ارائه دهد.

قبل از شروع تولید محتوا ، شرکت تولید کننده محتوا باید یک جلسه مشاوره با مشتری خود ترتیب دهد و در مورد اهداف ، انتظارات و سایر اهداف تجاری با او صحبت کند. وقتی در ابتدای قرارداد هستیم ، نکات ارزشمندی برای تعیین استراتژی تولید محتوا و گزینه های مختلف ارائه می دهیم. این به شرکت محتوا کمک می کند تا انتظارات مشتریان خود را برآورده کند.


مشتریان یک شرکت تولید محتوا را بررسی کنید تا یک شرکت خوب را از یک شرکت بد تشخیص دهید

یکی از بهترین راه ها برای شناسایی یک شرکت تولید کننده محتوای خوب ، تحقیق و پرس و جو از مشتریان گذشته است. این روش همیشه جواب داده و افراد توانسته اند از تجربیات مشتریان قبلی نهایت استفاده را ببرند.

شرکت های تولید کننده محتوا معمولاً مشتریان خود را به سایت خود معرفی می کنند. برای کدام شرکت ها خدمات ارائه داده اند و ....

این بهترین فرصت برای ارتباط با مشتریان و شرکت هایی است که با آنها کار می کنند.


پشتیبانی و پاسخگویی یکی از عوامل یک شرکت تولید محتوا است

یکی دیگر از معیارهای شرکت های تولید کننده محتوا نحوه پاسخگویی آنها به مشتریان است. همه ما می دانیم که مشتری باید حرف اول و آخر را بزند. بنابراین اگر یک شرکت بازاریابی محتوا نمی تواند به خوبی با مشتریان خود ارتباط برقرار کند ، نباید به آن اعتماد کرد.

فرض کنید پس از دریافت خدمات از شرکت های فوق نیاز به پشتیبانی فوری دارید. عدم انجام این کار ممکن است صدمات جبران ناپذیری به تجارت شما وارد کند.


یک شرکت تولید کننده محتوای خوب باید به جزئیات کار توجه کند

بهترین شرکت های بازاریابی محتوا باید به جزئیات توجه زیادی داشته باشند. جزئیات شامل توجه به کیفیت ، علائم نگارشی ، هجی ، دستور زبان و غیره است که هرکدام از آنها در بازاریابی محتوا از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

اطمینان حاصل کنید که کاربران به این جزئیات نیز توجه دارند. بنابراین اگر کیفیت و نوشتن مطالب ارائه شده ضعیف باشد ، آنها سایت دیگری را برای اطلاعات انتخاب می کنند.

منبع


بهترین منابع برای تولید محتوا

بهترین منابع برای تولید محتوا: +27 سایت های منبع تولید محتوا

نظر خود را بنویسید / بازاریابی دیجیتال ، مقالات / 7 زمان مطالعه

بهترین منابع برای تولید محتوا

گاهی ممکن است شما مقاله ای را در اینترنت بخوانید ، پستی را در اینستاگرام مشاهده کنید که اطلاعات خوبی در زمینه مورد علاقه شما دارد. در فیس بوک ، توییتر ، کانال های تلگرام و ... می توانید یک دنیای بی نهایت اطلاعاتی را مشاهده کنید. آیا تا به حال فکر کرده اید که این محتوا چگونه تولید می شود؟ تمام صفحات و سایت های نمایش مشخصات عمومی با توجه به سازمان و تقویم محتوا ، اطلاعات و محتوای مختلفی تولید می کنند.


در این مقاله ، ما در ابتدا قصد داریم در مورد چگونگی تولید محتوا و معرفی دسته های مختلف منابع برای تولید محتوا در زمینه های مختلف صحبت کنیم.


منبع تولید محتوا


آنچه در این مقاله خواهید خواند لیستی از مطالب این متن است

مقالات انگلیسی

در وهله اول می توانید به مقالات انگلیسی موجود در اینترنت مراجعه کرده و در هر زمینه محتوایی پیدا کنید. افراد زیادی هستند که انگلیسی را می فهمند ، اما تعداد افرادی که می توانند مقاله انگلیسی زبان بخوانند و آن را به مقاله فارسی زبان ترجمه کنند ، چندان زیاد نیست.


در اینجا چند سایت انگلیسی زبان آورده شده است که می تواند منبع خوبی برای یافتن مقالات باشد. همچنین ، اگر علاقه مند به تولید محتوا به همان زبان هستید ، پیشنهاد می کنیم مقاله "آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی" را مطالعه کنید.


سایت مستقیم علم

همانطور که از نام آن پیداست ، این سایت در واقع یک سایت علمی است که شامل بیش از دو هزار مقاله علمی و 50 کتاب به زبان انگلیسی است. این کتابها در زمینه های مختلف علمی مانند ریاضیات ، فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی ، مهندسی ، مکانیک و غیره هستند. بنابراین اگر هرگز برای تولید محتوای تخصصی به منابع احتیاج دارید ، فقط به این سایت مراجعه کنید. ما همچنین مقاله "55 نکته برای یک تولیدکننده محتوای حرفه ای" را توصیه می کنیم. برای افزایش اطلاعات خود در این زمینه مطالعه کنید.


سایت کتابخانه آنلاین ویلی

این سایت سایت دیگری است که حاوی مقالات کاملا علمی است. تفاوت با سایت قبلی این است که شما می توانید بیشتر مقالات علمی ابتدایی مانند کشاورزی ، حقوق ، زبانشناسی و ... را در این سایت پیدا کنید.


مقالات ISI

احتمالاً نام مقالات isi را زیاد شنیده اید. این نوع مقاله در واقع تحقیق و نتایج مطالعات و آزمایشات محققان ، دانشمندان و دانشجویان مقالاتی است. شما معمولاً می توانید از این مقالات در هر زمینه ای و به عنوان منبع تولید محتوا استفاده کنید. از آنجا که موضوعات بسیار متنوعی دارند و همچنین به دلیل چاپ در مجلات بین المللی ، فونت تقریباً روان و ساده ای دارند که درک آنها را بسیار آسان می کند.


  لیست بهترین شبکه های اجتماعی (2018 تا 2020) + محبوبیت

پایه و اساس تولید محتوا

در این بخش ، ما کتابها یا سایتهایی را معرفی می کنیم که در مورد خود فرایند تولید محتوا صحبت می کنند. یعنی ، آنها به شما یاد می دهند که چگونه انواع عالی و خاصی از محتوای متنی تولید کنید.


کتاب بازاریابی محتوای حماسی

این کتاب که به عنوان بازاریابی محتوای حماسی نیز شناخته می شود ، یکی از منابع برتر برای تولید محتوا است. در واقع ، این کتاب بیشتر بر روش های بازاریابی محتوا تمرکز دارد. اما اگر از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که تهیه منابع برای تولید محتوا در واقع برای جذب مخاطب بیشتر است که نوعی بازاریابی است.

سایت مرطوب

سایت نمناک یکی از سایت های ایرانی است که مطالب عمومی مانند بهداشت ، بیماری ها ، خانه داری و مطالب بسیار مناسب و همچنین اطلاعات کاملاً تأیید شده و قابل اعتماد را منتشر می کند.


Maz.com

این سایت همچنین یکی از منابع خارجی است که می تواند اطلاعات بسیار مفید و خوبی را در زمینه بازاریابی و نوشتن محتوا در اختیار شما قرار دهد.


سایت بک لینک

این سایت مانند سایت های قبلی در زمینه آموزش تولید محتوا فعالیت می کند و نحوه جمع آوری منابع برای تولید محتوا را معرفی می کند.


سایت ژورنال موتور جستجو

این سایت که با نام اختصاری SEJ فعالیت می کند ، می تواند منبع مقالات و اطلاعات بسیار گسترده و غنی را برای شما فراهم کند.


سایت HubSpot

این سایت همچنین می تواند اطلاعات زیادی را در هر زمینه و نحوه تولید محتوا در اختیار شما قرار دهد.


سایت جدید

این سایت یکی از سایت های فارسی زبان است که نحوه نوشتن مطالب مدرن و بازاریابی را به شما آموزش می دهد.


سایت نمونه برای تولید محتوا


سایت رایتینا

این سایت علاوه بر مزیت فارسی زبان بودن ، یک مزیت دیگر نیز دارد که نوع آموزش نوشتن مطالب به زبان ساده است. اگر مبتدی هستید ، این سایت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شروع کار باشد.


سایت جوهر

سایت جوهر همانطور که از نام آن پیداست یک سایت فارسی زبان است که به شما آموزش می دهد چگونه برای رونق کسب و کار خود محتوا تولید کنید.


مدرسه نویسندگی

این سایت تمام اطلاعاتی را که یک آماتور برای شروع به کار نیاز دارد به شما می دهد. بنابراین جای نگرانی نیست و شما می توانید با همراهی با مطالب این سایت به راحتی در زمینه نوشتن محتوا حرفه ای شوید.


ویکی محتوا

نام این سایت ما را به یاد ویکی پدیا می اندازد. اگرچه سبک کار این دو سایت تقریباً یکسان است ؛ اما اطلاعات موجود در ویکی محتوا بسیار جالب و تخصصی است.


  48 اصل راه اندازی کسب و کار در سال 1400

نکات مهم در یافتن منابع تولید محتوا

برای یافتن منابعی برای تولید محتوا ، باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید تا بتوانید اطلاعات بسیار خوبی کسب کرده و محتوای مناسبی را ارائه دهید. این روش ها تقریباً از نظر تجربی توسعه یافته اند و استفاده از آنها می تواند تأثیر بسزایی در بهبود محتوای شما داشته باشد.


محلی

یافتن اطلاعات محلی می تواند راهی عالی برای جمع آوری داده هایی باشد که بسیار خاص هستند و هیچ کس این اطلاعات را ندارد.


تجارب مردم

برای برخی مطالب و مقالات می توانید از تجربیات افراد مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال ، در محتوایی که در مورد جراحی زیبایی بینی انجام شده است ، می توانید محتوای خود را بر اساس تجربیات و نظرات افراد تنظیم کنید. این نوع محتوا ارتباط بسیار نزدیکتری با مخاطب ایجاد می کند زیرا از ذهن مردم خارج است.


تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

تولید محتوا در اینستاگرام به چه معناست؟

به طور کلی ، اطلاعات طبقه بندی شده به عنوان فیلم ، عکس ، متن و و که پیام را به مخاطب منتقل می کند ، محتوا نامیده می شود. هدف از تولید محتوا در اینستاگرام تهیه همان محتوای مناسب با دانش صحیح مخاطبان است.


مشاغل و افراد مختلف به دلیل شرایط خاص و توجه زیادی که در این زمینه وجود دارد ، همیشه با تولید محتوای با کیفیت سعی در جلب کیفیت با جلب توجه مخاطبان دارند.


اگر این روزها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام مطالب زیادی درباره تولید محتوا یا بازاریابی محتوا می شنوید ، احتمالاً به این دلیل است که در دنیای امروز ، "توجه" بزرگترین سرمایه هر شخص یا گروهی است.


چرا آموزش تولید محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است؟

به این فکر کنید که هر روز چقدر در اینستاگرام می گذرانید. چه محتوایی شما را جذب می کند؟ کدام تجارت را در اینستاگرام دوست دارید؟ بنابراین آموزش تولید محتوای رایگان بسیار مهم است.


وقتی شما به عنوان یک کاربر و نه به عنوان یک صاحب مشاغل یا مارک شخصی به این موضوع توجه کنید ، متوجه خواهید شد که افراد زیادی در اینستاگرام هستند که می توانند با تولید محتوای خوب ترغیب به پیگیری یک صفحه شوند.


واضح است که هرچه محتوای یک صفحه جذاب و حرفه ای باشد ، تعامل پیروان بیشتر و بیشتر دیده می شود. در این حالت ، وقتی کاربر جدید محتوای پست های شما ، تعداد پسندیدن ها و نظرات شما را ببیند ، به دنبال کردن صفحه شما ترغیب می شود.


جذب مخاطب ارزشمندی که در نهایت با شخصیت برند شما همسو باشد ، ایجاد ارزش دو طرفه خواهد بود. زیرا بسیاری از کاربران می توانند از محتوای شما استفاده کنند و در این بین برخی از آنها با توجه به نیاز خود از خدمات برند شما استفاده می کنند.


اینستاگرام به یک منبع مهم برای بازاریابی محتوا تبدیل شده است زیرا توانسته است همان بستر تقسیم ارزش را ایجاد کند.


محتوایی که برای اینستاگرام ایجاد می کنید باید به گونه ای باشد که دارای با ارزش ترین عناصر تعامل باشد ، یعنی نظرات و شیر برای شما. درباره عناصر تعامل در اینستاگرام و نحوه محاسبه آن ، پست "فرمول محاسبه میزان تعامل در اینستاگرام" را بخوانید.

مراحل تولید محتوا در اینستاگرام را بیاموزید

نقشه راه تولید محتوا در اینستاگرام

تصور کنید که فردا به یک سفر طولانی و طاقت فرسا می روید. چه کار می کنی؟ شما احتمالاً در حال آماده سازی ابزارهای مورد نیاز خود هستید ، با توجه به آنچه اتفاق می افتد و مهمتر از همه ، تعیین نقشه راه خود برای رسیدن به مقصد. موفقیت در اینستاگرام دقیقاً مانند یک سفر طولانی و طاقت فرسا است.


برای رسیدن به مقصد خود در این جاده پر پیچ و خم ، چه شغلی دارید و چه می خواهید با کارکنان مارک تجاری خود کار کنید ، به یک برنامه دقیق نیاز دارید. اینجاست که اهمیت استراتژی محتوا در اینستاگرام یا نقشه راه نمایان می شود. برای تدوین استراتژی محتوای خود ، باید چندین نکته را در نظر داشته باشید که برخی از آنها در زیر ذکر شده است: