بهترین منابع برای تولید محتوا

بهترین منابع برای تولید محتوا: +27 سایت های منبع تولید محتوا

نظر خود را بنویسید / بازاریابی دیجیتال ، مقالات / 7 زمان مطالعه

بهترین منابع برای تولید محتوا

گاهی ممکن است شما مقاله ای را در اینترنت بخوانید ، پستی را در اینستاگرام مشاهده کنید که اطلاعات خوبی در زمینه مورد علاقه شما دارد. در فیس بوک ، توییتر ، کانال های تلگرام و ... می توانید یک دنیای بی نهایت اطلاعاتی را مشاهده کنید. آیا تا به حال فکر کرده اید که این محتوا چگونه تولید می شود؟ تمام صفحات و سایت های نمایش مشخصات عمومی با توجه به سازمان و تقویم محتوا ، اطلاعات و محتوای مختلفی تولید می کنند.


در این مقاله ، ما در ابتدا قصد داریم در مورد چگونگی تولید محتوا و معرفی دسته های مختلف منابع برای تولید محتوا در زمینه های مختلف صحبت کنیم.


منبع تولید محتوا


آنچه در این مقاله خواهید خواند لیستی از مطالب این متن است

مقالات انگلیسی

در وهله اول می توانید به مقالات انگلیسی موجود در اینترنت مراجعه کرده و در هر زمینه محتوایی پیدا کنید. افراد زیادی هستند که انگلیسی را می فهمند ، اما تعداد افرادی که می توانند مقاله انگلیسی زبان بخوانند و آن را به مقاله فارسی زبان ترجمه کنند ، چندان زیاد نیست.


در اینجا چند سایت انگلیسی زبان آورده شده است که می تواند منبع خوبی برای یافتن مقالات باشد. همچنین ، اگر علاقه مند به تولید محتوا به همان زبان هستید ، پیشنهاد می کنیم مقاله "آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی" را مطالعه کنید.


سایت مستقیم علم

همانطور که از نام آن پیداست ، این سایت در واقع یک سایت علمی است که شامل بیش از دو هزار مقاله علمی و 50 کتاب به زبان انگلیسی است. این کتابها در زمینه های مختلف علمی مانند ریاضیات ، فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی ، مهندسی ، مکانیک و غیره هستند. بنابراین اگر هرگز برای تولید محتوای تخصصی به منابع احتیاج دارید ، فقط به این سایت مراجعه کنید. ما همچنین مقاله "55 نکته برای یک تولیدکننده محتوای حرفه ای" را توصیه می کنیم. برای افزایش اطلاعات خود در این زمینه مطالعه کنید.


سایت کتابخانه آنلاین ویلی

این سایت سایت دیگری است که حاوی مقالات کاملا علمی است. تفاوت با سایت قبلی این است که شما می توانید بیشتر مقالات علمی ابتدایی مانند کشاورزی ، حقوق ، زبانشناسی و ... را در این سایت پیدا کنید.


مقالات ISI

احتمالاً نام مقالات isi را زیاد شنیده اید. این نوع مقاله در واقع تحقیق و نتایج مطالعات و آزمایشات محققان ، دانشمندان و دانشجویان مقالاتی است. شما معمولاً می توانید از این مقالات در هر زمینه ای و به عنوان منبع تولید محتوا استفاده کنید. از آنجا که موضوعات بسیار متنوعی دارند و همچنین به دلیل چاپ در مجلات بین المللی ، فونت تقریباً روان و ساده ای دارند که درک آنها را بسیار آسان می کند.


  لیست بهترین شبکه های اجتماعی (2018 تا 2020) + محبوبیت

پایه و اساس تولید محتوا

در این بخش ، ما کتابها یا سایتهایی را معرفی می کنیم که در مورد خود فرایند تولید محتوا صحبت می کنند. یعنی ، آنها به شما یاد می دهند که چگونه انواع عالی و خاصی از محتوای متنی تولید کنید.


کتاب بازاریابی محتوای حماسی

این کتاب که به عنوان بازاریابی محتوای حماسی نیز شناخته می شود ، یکی از منابع برتر برای تولید محتوا است. در واقع ، این کتاب بیشتر بر روش های بازاریابی محتوا تمرکز دارد. اما اگر از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که تهیه منابع برای تولید محتوا در واقع برای جذب مخاطب بیشتر است که نوعی بازاریابی است.

سایت مرطوب

سایت نمناک یکی از سایت های ایرانی است که مطالب عمومی مانند بهداشت ، بیماری ها ، خانه داری و مطالب بسیار مناسب و همچنین اطلاعات کاملاً تأیید شده و قابل اعتماد را منتشر می کند.


Maz.com

این سایت همچنین یکی از منابع خارجی است که می تواند اطلاعات بسیار مفید و خوبی را در زمینه بازاریابی و نوشتن محتوا در اختیار شما قرار دهد.


سایت بک لینک

این سایت مانند سایت های قبلی در زمینه آموزش تولید محتوا فعالیت می کند و نحوه جمع آوری منابع برای تولید محتوا را معرفی می کند.


سایت ژورنال موتور جستجو

این سایت که با نام اختصاری SEJ فعالیت می کند ، می تواند منبع مقالات و اطلاعات بسیار گسترده و غنی را برای شما فراهم کند.


سایت HubSpot

این سایت همچنین می تواند اطلاعات زیادی را در هر زمینه و نحوه تولید محتوا در اختیار شما قرار دهد.


سایت جدید

این سایت یکی از سایت های فارسی زبان است که نحوه نوشتن مطالب مدرن و بازاریابی را به شما آموزش می دهد.


سایت نمونه برای تولید محتوا


سایت رایتینا

این سایت علاوه بر مزیت فارسی زبان بودن ، یک مزیت دیگر نیز دارد که نوع آموزش نوشتن مطالب به زبان ساده است. اگر مبتدی هستید ، این سایت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شروع کار باشد.


سایت جوهر

سایت جوهر همانطور که از نام آن پیداست یک سایت فارسی زبان است که به شما آموزش می دهد چگونه برای رونق کسب و کار خود محتوا تولید کنید.


مدرسه نویسندگی

این سایت تمام اطلاعاتی را که یک آماتور برای شروع به کار نیاز دارد به شما می دهد. بنابراین جای نگرانی نیست و شما می توانید با همراهی با مطالب این سایت به راحتی در زمینه نوشتن محتوا حرفه ای شوید.


ویکی محتوا

نام این سایت ما را به یاد ویکی پدیا می اندازد. اگرچه سبک کار این دو سایت تقریباً یکسان است ؛ اما اطلاعات موجود در ویکی محتوا بسیار جالب و تخصصی است.


  48 اصل راه اندازی کسب و کار در سال 1400

نکات مهم در یافتن منابع تولید محتوا

برای یافتن منابعی برای تولید محتوا ، باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید تا بتوانید اطلاعات بسیار خوبی کسب کرده و محتوای مناسبی را ارائه دهید. این روش ها تقریباً از نظر تجربی توسعه یافته اند و استفاده از آنها می تواند تأثیر بسزایی در بهبود محتوای شما داشته باشد.


محلی

یافتن اطلاعات محلی می تواند راهی عالی برای جمع آوری داده هایی باشد که بسیار خاص هستند و هیچ کس این اطلاعات را ندارد.


تجارب مردم

برای برخی مطالب و مقالات می توانید از تجربیات افراد مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال ، در محتوایی که در مورد جراحی زیبایی بینی انجام شده است ، می توانید محتوای خود را بر اساس تجربیات و نظرات افراد تنظیم کنید. این نوع محتوا ارتباط بسیار نزدیکتری با مخاطب ایجاد می کند زیرا از ذهن مردم خارج است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد